Hamerský potok 2015

Tak sem jsem se móóóc těšil. A opravdu, výživná akce, která stojí za to…

Níže je i videiko…

Letos je pro nedostatek vody zrušený Vavřinec, který jsme si vloni  užili s Klárkou. Tak jsem si řekl, že vyrazíme na Hamerák. Tady jsem ještě také nebyl. Na videikách to vypadá divoce:-)  Klárku do lodi raději brát nebudu.

Výlet sem jsme spojili s návštěvou kamarádek ženy. Takže holky si po dlouhé době poklábosili. A já vyrazil na vodu… Sklouznul jsem si celou trasu 3x.

Je neděle 4.10. 2015, počasí tak akorát. Po nádherném ránu byl celkem oblačný den a odpoledne dokonce lehce poprchávalo. Teplota někde kolem 17 stupňů. Co víc si přát…:-)

Po půjčení výbavy jsem si z kempu zapádloval k hrázi. Holky mi pomohli s lodí na start, pod hráz. Věděl jsem, že to začíná pěkně zostra. A také že ano. První splutí kaskád bylo opravdu výživné. Nějak jsem to splachtil i s potápěčskou vložkou:-)

Ale lepšil jsem se:-) Podruhé i potřetí už jsem to zvládal stále lépe…:-) A bez potápění:-)

Hned poprvé jsem si to sjel až do Jindřiše.  Ráno jsem vyrazil mezi prvními, až jsem před cílem „předjel“ vodu. Spolu s dalšími dvěma loděmi. Podruhé jsem se chtěl ve dvorečku nechat opět odvézt na start a užít si kaskády. Jenže jsem se sám s lodí neměl šanci dostat na vlek. Lidi jsou zvěř, nerespektující nic, natož pořadí… Nahrnou se na vlek a rvou tam lodě hlava nehlava. Toto organizátoři nezvládli. Tak jsem pokračoval opět do Jindřiše. A to i potřetí. Odtamtud to bylo volnější. Někteří kajakáři si dokonce nosili lodě zpět nad kaskádu pěšky… A to autobus jezdil po dvaceti minutách.

Koryto protéká hezkou, zarostlou a skalnatou krajinou. Jsou tu nízké mostky, kdy se člověk musí pěkně vmáčknout do lodi. Peřejí je nepočítaně a fakt to frčí a padá… Hlavně ta první půle do Dvorečku. Pak dál do Jindřiše už je to v podstatě pohodovka, kde to občas šplouchne, občas jezík, mostek a ták…

Opravdu jsem si to užil, byl to parádní adrenalinový zážitek.

Cestou zpět jsme se stavili u druhé kamarádky Íly. Takže jsme domů dorazili až večer.  Ale stálo to za to!

Těším se už na příště.

Teď ještě Rokytka a Botič…

Něco faktů o Hameráku 2015:   http://www.raft.cz/Clanek-Hamerak-v-cislech.aspx?ID_clanku=1729

Tady zajímavé fotky:  http://www.zralok.estranky.cz/fotoalbum/fotky-z-vody/hamerak-2015

3 thoughts on “Hamerský potok 2015

1. Ahoj Žraloku,
    díky za komentář. Jsem to já. Na vylepšování pořád dělám:-))) Ale můj styl  je už poměrně brilantně vyladěn (což je vidět na tvé momentce), takže sebemenší zlepšení trvá dlouho…:-)))))
    Máš zajímavé a „vypovídající“ fotky. Snad ti nebude vadit, když dám odkaz na tvé stránky ke „svému Hameráku“.
    Měj se a zase někdy příště ahóóójj:-)