Kola Jaryni 2016 – Morava

Po nějakých debatách, kam letos s klukama na kola, jsme zase vyrazili na Moravu. Což je záruka super víkendu. Takže ve čtvrtek 18.8. nakládáme kola a vyrážíme. Kyjov čeká… 🙂

Níže je i videiko

Já jsem si pár kiláčků našlapal do foroty cestou do Prahy na nádraží. Takže jsem měl „splněno“ už při odjezdu:-)) Tentokrát jsme se sešli všichni v pohodě, včas a v klidu se nalodili na vláček.

V Kyjově jsme vyrazili na večeři, kde se připojil Pete. Takže je nás všech 5. A pak hurá najít nocleh… Za zmínku určitě stojí návštěva vinařství Velihrach, v Krumvíři. Trojnásobný Vinař roku a chvilku jsme popovídali i s panem Velihrachem. Tam nám opravdu chutnalo! Ochutnali jsme asi 19 vzorečků. A jedno lepší, než druhé… Za mě byla nejvíc cupr Lena a Pálava. Slaďoučká vínečka. Na závěr jsme nakoupili každý 2 lahve do brašen:-)  A hned cestou odsud jsme odlehčovali batohy:-)))

Restaurace cestou, na večeři, nám přišla opravdu vhod. Večer jsme pak našli louku, kde jsme přespali. A ráno byla opravdu výživná snídaně. Načínali jsme jednoho Velihracha za druhým. Dokonce i červené André rok 1989!!!  Snídaně se nám plynule přehoupla na oběd. To jsme si přivodili opravdu solidní „nákup“:-)) Dojet do Horních Bojanovic byla dřina. Ale tam parádní koupaliště, s klouzačkou a občerstvením. To nám opravdu pomohlo. Hezky jsme zregenerovali a v podvečer šlapali dál… Cíl byl Strachotín, Rybářská bašta. Zde jsme si povečeřeli výborné ryby. Po zavíračce přesun do nedaleké hospůdky.

Očekávali jsme noční déšť, takže nocleh na hřišti pod střechou byl nejlepší volba. Ráno se rozpršelo a pršelo až do odpoledne cestou domů vlakem. My se jen přesunuli do Popic na vlak a přes Brno vyrazili směr Praha…

Byl to parádní víkend, hezky jsme si ho užili. Vínečko bylo výborné. Trochu jsme pohnuli i tím světonázorem. Počasí vyšlo akorát. I když, kdyby měl déšť zpoždění 6 hodin, bylo by lépe… Takto jsme vynechali vinařství Sonberg:-(

Teď máme skoro rok na to, vymyslet kam vyrazíme příští rok… Ale ať to bude kamkoli, bude to určitě zase skvělé…